RD - Provádění pneuservisních prací a oprav pneumatik nákladních vozidel, stavebních strojů a speciálních vozidel

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

RD - Provádění pneuservisních prací a oprav pneumatik nákladních vozidel, stavebních strojů a speciálních vozidel

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/24/V00020340

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00020340

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřená výzva

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

04. 07. 2024 19:11

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

17. 07. 2024 08:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Jiří

Surname

Vlach

EMAIL

vlachj@army.cz

Phone 1

+420 973404522

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále též „VZMR“) je poskytování služeb, kterými se pro účely této VZMR rozumí "Provádění pneuservisních prací a oprav pneumatik nákladních vozidel, stavebních strojů a speciálních vozidel" pro VÚ 6624 Olomouc dále specifikované v zadání této VZMR. Služba - Provádění pneuservisních prací a oprav pneumatik nákladních vozidel, stavebních strojů a speciálních vozidel bude provedena dílčím způsobem. Rámcová dohoda bude uzavřena s vítězným uchazečem na dobu 24 měsíců a plnění bude prováděno na základě objednatelem vystavených Výzev. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Součástí zadávací dokumentace je "Cenová specifikace díla" (spotřební koš) viz. příloha č. 1, zadavatel požaduje její vyplnění ve vyznačených místech, podepsání oprávněnou osobou a opětovné vložení (nejlépe ve formátu pdf a také v původním formátu) do el. nástroje jako součást nabídky. Cenu, která byla vypočtena na základě vyplnění tabulky v "Příloze č. 1 – „Cenová specifikace díla" (spotřební koš), zadejte přesně bez zaokrouhlování do předmětu el. nástroje jako nabídku. (Celková nabídková cena uchazeče vypočítaná v „příloze č. 1 - Cenová specifikace díla“ obsahující jednotlivé položky služby, která je součástí tohoto výběrového řízení a zároveň má sloužit jako příloha k Rámcové dohodě při výběrovém řízení, nestanovuje výši předpokládané hodnoty veřejné zakázky, ale slouží pouze pro nacenění jednotlivých položek služby a pouze pro vyhodnocení nabídek uchazečů.)¨ Součástí zadávací dokumentace je návrh Rámcové dohody viz. příloha č. 2, zadavatel požaduje její vyplnění ve vyznačených místech, podepsání oprávněnou osobou a opětovné vložení do el. nástroje jako součást nabídky (nejlépe ve formátu pdf a také v původním formátu). Zadavatel požaduje záruční dobu služby nejméně 12 měsíců na ND a 6 měsíců na práci. Zadavatel požaduje přiložit následující kvalifikační dokumenty (nejlépe ve formátu pdf): a) Doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, ne starší 3 měsíců; b) Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, ne starší 3 měsíců; c) Písemné čestné prohlášení k základní způsobilosti, ne starší 3 měsíců. Součástí nabídky budou také přílohy prokazující kvalifikaci uchazeče. Nedoložení kvalifikace ani po opětovné výzvě bude ze strany zadavatele bráno jako nesplnění základních předpokladů a tato nabídka bude vyřazena před hodnocením nabídek. Uchazeč nabídkou podanou v tomto výběrovém řízení automaticky souhlasí se všemi vypsanými podmínkami tohoto výběrového řízení. Nabídková cena bude zadavatelem považována za nejvýše přípustnou a bude zahrnovat veškeré náklady uchazeče s poskytnutím služby. Řádně zkontrolujte cenu zadanou do el. nástroje. Tato cena nemůže být upravena ani v případě početní chyby. Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem v poměru - nabízené ceny a vzdálenosti k místu plnění od místa zadavatele za splnění kompletního rozsahu zakázky při dodržení požadavků výběrového řízení. Vyhodnocení výběrového řízení proběhne do 30 pracovních dnů od lhůty pro ukončení podání nabídky. Po vyhlášení výsledku výběrového řízení běží lhůta 3 pracovních dnů pro možnost odvolání proti výsledku výběrového řízení.

Code from the NIPEZ code list

50116500-6

Name from the NIPEZ code list

Opravy pneumatik, vč instalace a montáže a vyvažování

Main place of performance

Česká republika

Code from the CPV code list

50116500-6

Name from the CPV code list

Opravy pneumatik, vč instalace a montáže a vyvažování

SUBJECT-MATTER NAME

Opravy pneumatik, vč instalace a montáže a vyvažování

Text field for describing the place of performance

provozovna zhotovitele

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailProvádění pneuservisních prací a oprav pneumatik nákladních vozidel, stavebních strojů a speciálních vozidel50116500-6Opravy pneumatik, vč instalace a montáže a vyvažování

Place of Performance


CZČeská republika

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

Yes

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail30. 07. 2024 14:28Uveřejnění účastníků
Detail30. 07. 2024 14:28Uveřejnění výsledku
Detail22. 07. 2024 12:12Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail04. 07. 2024 19:11Uveřejnění zadávacích podmínek